.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين كاروان پياده مازندران به مرقد امام‌ (ره)
نخستين كاروان پياده مازندران به مرقد امام‌ (ره)

نخستين گروه از كاروان پياده مازندران در قالب از حرم تا حرم امروز از ‌آمل براي شركت در ‌سالگرد عروج ملكوتي بنيانگذار انقلاب‌ به مرقد امام خميني (‌ره‌) اعزام شد.‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، اين كاروان شامل 100 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان آمل است.
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان آمل در اين باره افزود: اين كاروان پيش از ظهر امروز پس از زيارت حرم مطهر امامزاده ابراهيم (‌ع‌) و گلزار شهداي اين شهر عازم تهران شدند.
يدالله اكبرزاده حضور جوانان در اين كاروان را چشمگير و با ارزش خواند و تصريح كرد: يك روحاني هم به همراه كاروان پياده آمل حضور دارد كه در طول مسير براي اعضاي كاروان برنامه‌هاي تبليغي و ديني اجرا خواهد كرد.
فرمانده سپاه ناحيه آمل گفت: اين كاروان قرار است مسير بيش از 200 كيلومتري آمل تا مرقد امام راحل را در مدت هفت روز پياده طي مي‌كنند.
اكبرزاده با اشاره به اينكه براي دهمين سال متولي است كه كاروان پياده از آمل به مرقد امام اعزام مي‌شود، هدف از آن را شركت در مراسم سالگرد امام راحل و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب و تجديد پيمان مجدد با مقام معظم رهبري بيان كرد.
فرمانده سپاه ناحيه آمل گفت: امسال در مجموع بيش از 4 هزار نفر از اقشار مختلف شهرستان آمل براساس سهميه تعيين شده به اين شهرستان در مراسم سالگرد امام (ره) در تهران شركت خواهند كرد.
اكبرزاده، با بيان اينكه اين ميزان در مقايسه با سال گذشته به دو برابر افزايش داشته است، افزود: حدود 60 در صد از زايران آملي را آقايان و بقيه را خانم‌ها تشكيل مي‌دهند.
وي خاطرنشان كرد: اين تعداد در قالب 45 دستگاه اتوبوس و 90 دستگاه ميني‌بوس شامگاه سيزدهم خرداد عازم مرقد امام راحل مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پیمان 7 خرداد 1388
باز هم دست مریزادی دیگر به آملی ها که در همه ی عرصه ها پیشگام هستند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.